JUST TELL YOURSELF; YOU CAN DO IT

Sådär! Min vita helg gick i stöpet, sitter här med ett glas vin och väntar på att Lydia och Millan ska komma och plocka upp mig! Vi ska till Rickard och Kalles muckfest! Nu har dom lumpat i 10 månader (tror jag det var va?), och muckade igår så det firar dom med fest! Jag tänkte ju faktiskt komma dit och vara nykter, eftersom jag bestämt mig för en vit helg, och för att Lydia och Millan ska vara nyktra ikväll.. men jag blev sugen på vin och en liten fylla så jag kör väl all-in ikväll då! Ikväll är det lite rock-chic-outfit och svartsotade ögon som gäller!
Var hemma imorse och hämtade mina cheap monday jeans min syster fick ärva av mig för ett halvår sen för att dom var för små.. idag märkte jag att dom är för stora! Det har dom aldrig varit, redan när jag köpte dom kände jag att jag behövde gå ner ett antal kilo för att dom skulle sitta bekvämt men det gjorde jag aldrig! Men nu så är dom sagt för stora i midjan! Känns lite knasigt, det märks på kläderna att jag har gått ner flera kilo men det är ju inte så att jag ser det när jag tittar i spegeln.. men men, whatever! Skönt var det iallafall!

Nu tror jag Lydia och Millan kommer, hör bildörrar slå igen nere på gatan! Så kan ju hoppas det är dom så jag kan festa till det och inte sitta här och glutta! JAA nu smällde de i porten.. wi det är dom!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0