I'M LEAVING ON A JETPLANE, DON'T KNOW WHEN I'LL BE BACK AGAIN

Är det bara jag som är jätteotaggad för nyår? (Förlåt Malin, men jag taggar nog till snart!) Jag är inte sugen för fem öre! Men det kommer väl säkert sen när jag börjar fixa mig och sånt! Hoppas jag. Nu känner jag bara att det är en massa jag måste fixa, måste städa lite här hemma så att gänget som lånar min lägenhet slipper bada i barr från julgranen hela kvällen! Måste ut och gå en sväng också, känner mig som en heffaklump efter pizzan jag och Lydia klämde i oss igår också! Och så är det lite småsaker som ska fixas med! Sen åker jag och Ninni mot Linköping för att festa till det, och det kommer säkert bli skitkul, måste bara få upp humöret lite!

:*

Kommentarer
Postat av: Malin

Kom igen babe, det kommer bli toppen! :D <3

2009-12-31 @ 12:31:14
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0