IF I WEAR A MASK I CAN FOOL THE WORLD, BUT I CAN NOT FOOL MY HEART

De blev tyvärr inget Aneby ikväll .. mamma kunde inte skjutsa hem mig ikväll eftersom hon skulle upp så tidigt imorgon, så jag fick stanna hemma. Jag kunde ju inte sova hemma heller eftersom jag har så mycket att fixa imorgon på morgonen innan jag åker till skolan! Vi har ju julmiddag imorgon efter skolan! Sitter och går igenom med Sandra vad vi ska ha med oss så vi inte glömmer något! 

Var nyss och skulle panikhandla toapapper, känns alltid lika bra när man handlar toapapper, typ som att man verkligen verkligen verkligen måste på toa men kommer på att man inte har nått papper så man springer och köper i panik. Haha. Så jag var tvungen att slänga med en liten godispåse också, men det är väl ännu värre när man tänker efter.. som att kassörskan tänker "jaha, här har vi en toanödiig godissugen tjej" höhö. Men jag hade faktiskt en rulle kvar, men känns alltid lite bättre att va förberedd liksom ..

Nä, nu ska jag sova! Har två långa dagar framför mig, Linköping hela morgondagen och hela fredagen, för på fredag har vi ju fadder-tack-fest ju! Sen får vi se om de råkar bli fest på lördag med eller om det blir en välbehövd lugn kväll ....


:*

Kommentarer
Postat av: ozkar

var vi inte värda att nämna? :P

2009-12-03 @ 10:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0