I DONT WANNA MAKE THE SAME MISTAKES I DID, I DON'T WANT TO FALL BACK ON MY FACE AGAIN

Mitt pluggande går bajs, jag vill inte skriva tre texter! Det ska vara en argumenterande, en instruerande och en skönlitterär. Det går ju verkligen skitbra när jag inte har någon fantasi överhuvudtaget idag! Huvudet är verkligen helt jäkla tomt.. Har vart ute i kylan för att försöka rensa lite och få inspiration men det gick inte alls! Blää. Idag är verkligen inte en pluggdag! Men jag ska verkligen försöka få lite skrivet ändå!
Sen mår jag så äckligt illa också, åt en kycklingwrap förut, och nu bara vänder det sig i magen på mig.. den vill bara upp igen.

Jag vill inte sova ensam inatt. Jag hatar det.

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Men du, LHC är sååååå 2006 ;) Ring mig, så kommer jag in o håller dig sällskap :)

2009-12-01 @ 20:02:19
Postat av: LOVISA

Men du, LHC är sååååå 2006 ;) Ring mig, så kommer jag in o håller dig sällskap :)

2009-12-01 @ 20:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0