GO GET YOUR SHOVEL, WE'LL DIG YOU A DEEP HOLE

Åhhhhhh idag har allt gått fel, är helt stört irriterad! Egentligen bara småsaker, men när man vaknar på fel sida så blir allt smått skitstort! Toppen kom när jag skulle locka håret och märkte att alla mina hårspray var slut! Då kände jag nästan för att slå sönder något! Så nu ska jag snart gå till Ninni och spraya håret för jag är tydligen  utslängd från min lägenhet ikväll! Men jag är inte klaaaar för jag är ju för fasen inte nöjd med mig själv idag! Såna dagar är INTE OKEJ. Åh jag är irriterad, yes. Hungrig som en jävla varg också, har bara käkat frulle idag, så måste nog våldta Ninnis kylskåp lite när jag kommer dit!

Nej, nu ska jag vända humöret med lite Paramore-Brick by boring brick (för 1800-ende gången idag), dricka en öl och ha en jävligt kul kväll.

Gott nytt år på er alla snoppar.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0