IT SHOULD HAVE ME AND YOU. IT COULD HAVE BEEN YOU AND ME

Nu ska jag äntligen uppdatera här lite! Har inte skrivit på säkert två veckor ju, så vet inte riktigt vad jag ska börja med.. Vi hade julmiddag den 18/12! Jag och Lydia rullade köttbullar och kokade ägg och tog en himla massa kort på oss själva! Because thats what we do best!



Har vart hemma i Aneby och firat jul med min familj.. och det var ju trevligt som alltid. Fick lite paket av tomten såklart för jag har vart så snäller i år!




Andreas, Christian, Jag, Carolina, Marcus, Tomten och Astrid. Världens största och bästa syskonskara :)

Sen firade vi ju in juldagen också, i mitt place här på Götgatan! Med Ömopojkar och Anebytjejer! Det var roligt, äntligen så hörde vi musiken under en fest också, det har vart lite dåligt med det på mina fester eftersom mitt ljud i datorn inte är såååå himla bra. Nu hade jag lite extrahögtalare iallafall! Bilderna däriftån ligger på Eriks facebook, dom är så stora så orkar inte lägga in dem här!

Jaa.. Helgen spenderade jag sovandes (lördagen iallafall) för det var ju bakis-dagen efter juldagen. Erik och jag käkade thaimat, sov i soffan och var allmänt slöa! Söndagen blev lugn, var hos Sandra och tittade på film och tittade på när hon städade! Alltid lika kul att se andra människor arbeta! haha.. Sen gick vi till Emanuel och hans barn för att han lagade till lite älg åt oss, men jag hann visst åka iväg innan maten var klar! Erik och Oskar kom i monstertrucken för att vi skulle åka till Millan och hänga lite! Där åt vi lite, tittade på film och hockey och bara mös! I går åkte vi till Linköping, jag och grabbarna greeews! Dom shoppade upp alla reastånden, medans jag fick hålla i pengarna! Men det kändes lika bra det! Jag hatar mellandagsrea för hela Sveriges befolkning kryper ju upp från under sina stenar för att shoppa! Jag får lite panikkänslor av trängsel. Men vi hade kul iallafall, speciellt åt Erik som frös om sina fötter! Andras olycka är roligt. Höhö. Sen åkte vi hem och jag tittade på tv med Inga och Erik tränade.
Idag så har jag fikat med Ninni! Vi har inte setts på år och dar, så det var trevligt, sen kom grabbarna och gjorde oss sällskap. Sen sprang vi förbi Willys och köpte mjölk och nu sitter jag här!

Nu har jag bloggat om vad som hänt under 2 veckor så nu räcker det! Haha! Nu ska jag duscha!

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0