DET HAR TIDVIS GÅTT BRA, TIDVIS HAR SKAKANDET LAGT SIG



Uppdaterar lite här på begäran! Det har hänt lite sen sist, i lördags åkte vi till Örebro för att gå på Lasses konsert. Jag bullade på mig tjockaste halsduken för att kunna stå i kö i kylan utan att bli sjuk igen!





Johan Persson, Anna Stadling och Lars Winnerbäck. Vi fick förövrigt träffa Lasse innan konserten och säga några ord, få en autograf och ta ett kort. Det kortet ska jag rama in när Lydia skickat det till mig. Jag var lite starstruck när han stod 50 cm framför mig och pratade med oss måste jag erkänna..




Och idag var det tillbaka till skolan! Vi hade en jättetråkig föreläsning så jag och Lisa satt mest och målade lite. Vi somnade nästan och så var vi jättehungriga också. Inte okej.

Nu är det iallafall bara 4 dagar kvar tills jag får jullov! Är ledig på torsdag också så det är ju bara 3 skoldagar. SÅ JÄKLA SKÖNT! Fy vad jag ska ha ett skönt jullov minsann. Sova och inte tänka alls! Men jag känner ju att jag kommer sakna linkanfolket massor!
Jaaa och nu sitter jag och väntar på att Sandra troligtvis ska komma hit och hänga med mig.. och nu orkar jag inte skriva mer, hörs kanske sen, eller nått.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0