ANOTHER HEART CALLS

Sms-konversation mellan mig och Sandra nu på eftermiddagen;

Sandra skickar:
Jag hatar töntar som ställer sig framför mig och börjar puttas. Idiot snorungar!

Jag svarar:
Fan putta tillbaks och ner med  dom på spåret! Visa vart skåpet ska stå!

Sandras svar:
Jaa jag stirrade på dom. Argt.


Jag vet inte riktigt om det har samma effekt på bråkiga ungar att antingen putta ner dom på spåret eller att ge dom en arg blick? Iallafall så har vi ju konstaterat att jag är mer hårdhänt i uppfostrandet av dagens ungdomar.



Sitter förövrigt hemma hos Mamma. Kände mig en aning piggare ifrån sjukan igårkväll och imorse, men nu känns det kasst igen. Måste dock åka till skolan imorgon även om jag så skulle ligga på min dödsbädd, för imorgon har jag en examinerande redovisning. Och innan dess måste jag skriva en reflektionsuppgift som ska skickas in till världens sämsta tutor. Och så har jag lovat att kika på lillasysters lucia-tåg nu om en timma. Gosh. Jag undrar då hur detta kommer gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0