WE BELONG TOGETHER, FOREVER UNITED HERE SOMEHOW. YOU GOT A PIECE OF ME, AND HONESTLY MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU

Grymt länge sen jag skrev sist . Eller egentligen inte, har nog 4 stycken inlägg som jag inte publicerat, men det var längesen jag skrev något vettigt att publicera och visa för hela världen.. Har vart en del sen sist jag skrev. Men palla skriva det.

SOLEN SKINER JU! så fantasiskt skönt, man vill bara sitta i solen hela dagen och steka och hoppas på att den tar .. solbrännan lyser ju iallafall med sin frånvaro, jag är så blek att jag lätt skulle kunna kunna simma omkring i ett glas mjölk och ingen skulle se mig .. eehm. typ.
Har tillbringat den senaste dagen tillsammans med en av världens bästa människor. Låg och tittade på scrubs innan vi somnade vilket innebar att jag i sömnen gjorde en "high five"  ..  haha. Så jävla trög. Skrattar bara jag tänker på det, vem gör en high five i sömnen? Vi två tydligen. Haha. Kan skratta åt det hela dagen.


Nej. Nu ska jag ut i solskenet igen. På med solbrillorna och fyll era glas med iskall cocacola utan kolsyra sen har ni en utmärkt eftermiddag framför er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0