NÅN HAR SLAGIT UPP ETT HÅL OCH UTANFÖR STÅR ÄNGLARNA PÅ RAD. NÅN HAR SLAGIT UPP ETT HÅL. NU FALLER ALLA STJÄRNOR ÖVER STAN

Nu var det ett förjordans tag sen jag skrev sist! Har inget suuuug att skriva som man tydligen säger. Haha! Men nu är det nog dags. Idag har jag haft en hektisk dag känns det som. Kom hem ifrån Erik vid 16.15, vid 17.00 skulle jag spinna, så det var att möta Lydia, gå hem, byta om och sen gå till gymmet. Sen kollade vi på en lägenhet som mycket möjligt kan bli Lydias nästa lya! Jag gillade den skarpt, så slå till honey! Har ju hängt med Erik för att färga hans hår blondt igen .. efter 5 färgningar på 2 dagar är det gult. Snyggt. Jag har skitdåligt samvete över att det inte är blondt, men det tar ju tid att bli blond från att vara mörkbrun. Tyvärr. Men jag är lika otålig med hans hår som med mitt eget antar jag. Men det blir blondt, inte idag, men snart. Hoppas jag!

Imorgon ska vi grilla. Gott! Jag och Lydia tänkte på en sak, kan vi inte typ vara vid någon sjö och grilla? Vad sägs? Om det är fint väder är det ju bara att dra med sig lite extra kläder inför kvällen, och när mörkret lägger sig över oss åker vi typ hem till någon? Eller? Kunde vi vara hos Oskars päron? Jag vill ha lite directions liksom.




i've grabbed a spoon ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0