HOPE THERE'S SOMEONE WHO WILL SET MY HEART FREE. NICE TO HOLD WHEN I'M TIRED

Jag har faktiskt tagit tag i mitt liv idag litegrann. Var hos min optiker och beställde synundersökning, så imorgon klockan 14.00 ska jag kolla ögonen.. Sen var jag på körskolan, bokade in mig på handledarkurs den 4/5 så att jag ÄNTLIGEN kan försöka ta tag i mitt körkort. Bara mamma kan den dagen med, men vafan, det får hon faktiskt se till att kunna. Det är ju faktiskt mitt körkort det gäller! Så den 4/5 sitter jag där mellan 17-20 och så skriver jag in mig samtidigt.. Så nu jäklar. Nu ska det bli ordning på torpet som man säger!

Hängde lite med Ninzen också, drack kaffe med henne och Hannah och Andreas .. sen tog jag och Ninni oss en promenad, åt en glass och umgicks lite. Nu är jag hemma igen, laddar om för att jobba 16.30-22.00 ikväll. Ska bli skönt att jobba lite och inte bara hänga löst i soffan som jag gör alldeles för ofta these days!



Kommentarer
Postat av: Baxiiiiiichuuulo

Jag gillar att du har tagit tag i ditt liv, för då gör jag det också:) Vi komemr bli grymma förare!;)



2009-04-24 @ 10:03:14
URL: http://bax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0