you make me fly, you get me high, you turn my world to such a better place

Egentligen så sitter jag och tittar på Titanic, som nog alla andra verkar göra också, men behövde en paus kände jag. Den är bra, men jäkligt långdragen egentligen .. Så jag lyssnar på Breathing your love, akustisk version som Johanni tipsade mig om. Kalasers bra version, man blir lite kär måste jag erkänna. Så ska lyssna klart, sen ska jag återgå till tvn tänkte jag.
Är ruskigt sugen på ostbågar, och annat onyttigt. Är pms'en som kommer smygande I guess. Då är jag sugen på onyttigheter så det är helt sjukt. Men vi har nog inte ngt smarrigt alls hemma, glass tror jag är det onyttigaste jag kan hitta.. Får gå lite bärsärkargång i köket tror jag.

nu drar jag igen, får se om vi ses på msn efter Titanic's undergång.

puss


... herregud. spelar ingen roll hur många gånger jag ser Titanic, blir lika förstörd varje gång. Gråter som ett barn. Usch. Men nu är det över, nu ska jag sova snart. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0