Who's gonna call on Sunday morning? Who's gonna drive you home? I just want one more chance, to put my arms in fragile hands

Sunday morning.

Det blev en lugn helg. Jobbade fredag kväll, och heldag igår. Natten därimellan sov jag typ 4 timmar. Så inte konstigt att jag försov mig i lördags morse, vaknadee 06.57, och börjar 07.30. Och det tar vanligtvis 25 minuter att gå till jobbet. Så enkel matte säger ju att jag hade 8 min på mig att se presentabel ut. Kan även tillägga att jag hade tvättat håret kvällen innan, så jag hade lockigt hår. Vi snackar riktigt lockigt alltså. Gjorde allt i en jäkla fart, hann snabbt fundera på om jag skulle väcka mamma och be henne skjutsa mig istället, för då hade det ju vart lugnt. Men snäll dotter som jag är, så lät jag henne sova, och straffade mig själv med att stressa. Men jag hann. 19 min exakt tog det att gå till jobbet den morgonen. På vägen blev jag ijhälskrämd av ett rådjur, och jag är livrädd för djur som inte är tama. Eller jag är rätt rädd för dom tama också oftast, men lixom rådjur, älgar och sånt där .. jag börjar nästan gråta lite för att jag är rädd för dom. Men nu kom jag iväg lite från ämnet.. blev iaf ijhälskrämd av ett rådjur som stod och tittade på mig när jag gick .. sen tror jag att jag såg ett spöke. Såg liksom min granne på håll tyckte jag, men sen tittade jag ner och sen upp igen, och då var han borta? Och när jag kom närmare tittade jag lite ordentligt efter honom, men han var ingenstans. Då gick jag ännu snabbare och var lite rädd ( det är ju jättemörkt ute på morgonen också faktiskt, och jag är lite mörkrädd ) och iochmed att jag gick snabbt halkade jag till typ 175 gånger. Tur att det inte är så många ute 7.15 en lördagsmorgon.

Lång story om min försovning. Varsågod. Igår kväll lekte jag iaf med Millan. Typ en av mina äldsta vänner. Hon blir sambo i veckan. Jag är så fascinerad av detta. Måste vara värt minst 10 vuxenpoäng. Det är ju ett fett hus dom blir sambo i med också. Skitballt. Och jag är lovad oboy och mackor av Eddie när dom flyttat in. Men jag lär ju vara där typ jämt. Men iaf, Millan och jag åt hemlagad pizza, drack julmust och åt godis, chips och dipp. och skrattade. så jag grät, en rolig kväll hade vi iaf :)

Idag blir det städning av mitt rum hade jag tänk, en rejäl storstädning, kanske en ommöblering också. Snyggt ska det bli.
Kanske ska ta en 3:dje kopp kaffe och sätta igång, då blir jag rejält speedad.

Tack för mig

Kommentarer
Postat av: sofia

Se där, det är här du har tagit vägen! Jag undrade vart du försvann. :) Får ändra din länk sen då. Du, han är inte speciellt läcker min granne heller så jag får masa äckliga bilder i huvudet :S Disgusting! (stavning?) Lappen var en bra idé! nu ska jag jobba, woho! hej.

2008-12-14 @ 16:45:41
URL: http://sofia0217.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0