whatever words I say, I will always love you

Har haft fullt upp idag. Var ute hos mormor och morfar i Sund. Där hittade jag min morbror, moster och mitt blonda yrväder till kusin, Norea. Det är inga jag träffar varje dag, så det var himla kul. Käkade god lax, och fikade så jag kände att nu kommer jag fasen rulla fram sen. Men det var trevligt. Dock betydde ju visiten där att jag blev försenad till myset hos Emilia :) Så jag missade fikan, men det var väl kanske lika bra .. höhö. Kom iaf till Millan framåt sju, där hittade jag Lydia, Alma, Lovisa, Lina, Abbi och Anna! Och Emilia då såklart. Så mysigt att ha alla Aneby-tjejerna samlade, det blir så sällan nuförtiden. Vi tryckte ihop oss i soffan och tjötade i flera timmar. Det var så mysigt. En riktigt bra kväll blev det!
Sen fick jag ju min julklapp/nyårspresent av bästis sen .. nyårsklänningen jag letat efter som en galning! Åh.! Hon är bäst. Men nu har jag iaf två klänningar att välja mellan till nyåret, antingen en lila halterneck, eller en svart tajt med volang. Gillar ju båda. Åh. Ska köpa skor imorgon så får se vilken klänning dom passar bäst till helt enkelt!

Ska äntligen se Twilight imorgon tydligen. Alla hyllar ju denna film, och grabben i filmen så nu får det väl vara dags för mig med att se den. Nu får den fasen i mig vara så bra som alla säger alltså! ;)

Måste sova nu. Klockan är 00.46, och jag ska upp typ 07.30 imorgon. Good Luck Rebecca säger jag ju, för jag känner ju mig. Det kommer bli intressant.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0