Bring him on home to me.

Sitter här och laddar för min storstädning. Tänkte börja lite smått idag. Men vet inte vart jag ska börja? Här i datarummet och jobba mig bortåt genom hallen, köket, tv-rummet osv? Eller tvärtom? Ska tänka lite till, håller på att bränna en skiva, så jag har en liten stund till att fundera innan det är dags att sätta igång. Köket är ju tråkigast att städa iaf. Just so you know.

Laddar hem typ alla Robin Bengtssons låtar. Min framtida make. Han är nog den enda idol-deltagaren genom tiderna som jag har haft en crush på tror jag. Eller, Erik Segerstedt var jag ju lite svag för också, men Robin alltså. Får jag honom inslagen i rött omslagspapper på julafton blir jag mer än nöjd. ( Får hoppas att tomten läser här helt enkelt. Eller någon som känner Robin och tänker att; Ja, det här är en tjej för Robin Oja) Me would like some Robin. Synd bara att han är ett år yngre än mig .. men ibland får man tänka bort sånt.



mami likes.



Kommentarer
Postat av: LOVISA

Din crush på OLA då? :D



2008-12-15 @ 14:20:20
Postat av: Sofia

Fast jag tror vi måste ha ett samtal angående den där Robin Bengtsson alltså. Han har ju äcklig hy och sjunger typ i samma tonläge hela tiden och ser lite allmänt tafatt. Dessutom (och det här är nästan värst) skulle han på mcdonalds en gång och det var jättelång kö. Då hade han bara gått förbi i alla och ställt sig längst fram och beställt. Sen när de hade sagt åt honom att han faktiskt fick ställa sig i kö som alla andra hade han sagt: "Ursäkta, men vet inte du vem jag är?!" Allmänt dryg också, med andra ord. Och kära kusin, jag är ledsen om jag har förstört din bild av honom nu, men ärligt talat. Jag tror du kan bättre än så. ;)

2008-12-16 @ 08:12:43
URL: http://sofia0217.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0