You're like a drug to me. Like my own personal brand of heroine.



Igår såg jag Twilight. Och jag har liksom inte velat se den, med tanke på att alla som sett den har blivit helt besatta av filmen, böckerna .. och Robert Pattinson som spelar Edward Cullen. Och jag har retat mina kompisar grymt mycket för att dom tjatat om hur sjukt bra filmen är. Jag ville alltså inte se filmen för jag ville inte bli helt besatt av denna Edward. Men igår såg jag den. Gud. Jag förstår varför det är sån sjuk hysteri runt filmen. Redan i första scenen hade jag fallit för Edward Cullen, leendet, ögonen. Hela paketet. Sen var jag nog extra känslig igår med, grät i varenda kärleksscen tror jag. Och var tvungen att hålla Lydia i handen för att jag blev så kär.
Iaf. Kan iaf konstatera och erkänna att även jag har fallit för Edward Cullen, och vill att han ska vara min pojkvän. Typ. Det är pinsamt, men satan. Han är snygg.

.. haha och på tal om snygg. Innan bion, gick jag och Lovisa på stan. Och A6. Och jag skulle köpa lite böcker inne på Bokia. Där en av dom snyggaste människorna jag vet jobbar. Han hade kunnat ta hur mkt betalt som helst för böckerna, för jag tittade bara på honom. Hahah. Hett tips, kika in på Bokia på A6, och glo efter en mörkhårig kille med massa armband. De ni, där har ni nått ;)

Nog om det. Ville bara få ut det så jag kan gå vidare. Lägga mig i sängen en stund till innan jag fixar mig för kvällen

Försöker få tag på Bruno med, men jag tror att han vägrar svara. Jävla stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0