this is a bump in the road

usch. Idag mår man verkligen inte hallontårta alltså. Hade sämsta fyllan på länge igår, spydde som en kalv vid 21 typ .. låg väl och spydde tills det var dags att åka till StrandZ, då skakade jag av mig fyllan och sen var väl det mesta okej när jag kom tt StrandZ. Tills huvudvärken kom. Hooly crap, tänk er världens mest hemska bakishuvudvärk. Den hade jag igår när jag fortfarande var full. Usch. Ingen bra festkväll alls om jag ska sammanfatta mig kort. Mamma kom och hämtade oss, mig och mina kompisar och min bror med kompis. Rätt fullt i bilen iaf. Har nog aldrig varit så skönt att lägga sig i sängen. Och idag är det sängläge som gäller. Baksmällor my ass. Sitter bara här för att jag skulle gå in på min internetbank,men så hittar jag inte den jävla dosan, så då kan man ju börja undra vad fan jag har gjort för att allt ska gå fel? Vill ju bara snabbt fylla på min mobil, sen kan skiten försvinna igen. Åh.

lyssnar sönder Erik Hassle förresten. bara så ni vet. jag gillar han

Kommentarer
Postat av: sofia

du. den huvudvärken du hade igår har jag idag. haha. :)

2008-12-26 @ 17:22:33
URL: http://sofia0217.blogg.se/
Postat av: sofia

du. det är den sannerligen inte. ;)

2008-12-26 @ 19:16:22
URL: http://sofia0217.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0