the world slows down, but my heart beats fast right now, I know this is the parts where the end starts

Synonymer till ordet bökig: besvärlig, obekväm, jobbig, rörig.

Vem fan använder ordet bökig? Förutom min mormor kanske... och så jag då. När jag dammsög tv-rummet igår, och flyttade tv-bänken, fotöljerna osv gick jag och muttrade surt för mig själv att det var väl själva fan att allt ska vara så bökigt.
Är nog född ett millenium försent. Skulle vart född 1889 istället, då ingen skulle tänka på att jag använde ordet bökig. Då skulle jag nog vara den som uppfann ordet istället för den sista i världen som använder det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bebis. JAG KLARADE TENTAN. hur nice är inte det. du vet redan det, men jag tänkte vara lite bökig och sägaa det igen.



och bökig, det är ett bra ord (Y)



LOVISA

2008-12-16 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0