No need to wondering whats been on my mind, it's you, it's you, it's you

Jag vet inte varför jag jämt blir helt död när jag har festat? Igår var jag helt sjukt bakfull, och i vanlig ordning åkte jag ut till Emilia på bakismys. Numera till Eddie och Emilia, för nu är dom sambos, i världens mysigaste hus. Det var iaf välbehövligt, fika och sen mys framför "What happens in Vegas". Himla bra film, vi skrattade alla tre, och dom sa även bra saker i den filmen.  Iaf, idag är jag fan bakis också. Steg upp typ nyss, för en halvtimma sen kanske? Och det hade jag inte gjort om jag inte skulle jobba ikväll, för det gör jag. 16.30 - 22.00. Om jag hade vart ledig skulle jag inte rört mig ur fläcken, skulle legat som en död i sängen, har seriöst ingen ork.

Idag är det 6 år sedan min farbror dog också.  Så jag ska sätta ljus på hans grav innan jobbet med.
Usch. Jag hatar döden, jag är livrädd för den. och för kyrkogårdar.
Fast idag är jag nog rädd för det mesta, troligtvis därför jag vill ligga i sängen hela dagen. Men det går ju inte.
Nu måste jag snabbduscha och klä på mig innan jobbet.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0