.. maybe next time he'll think before he cheats

Haha, jag sitter och laddar inför nyår. Är så jäkla taggad! Nyår är överskattat, helt klart, men jag hoppas på en riktigt bra nyårsafton i år.. Förfest hos Baxichuloo, fetaste nyårsmiddagen med trerätters. Åh. Sen troligtvis in till Tranås, där det förmodligen blir att stå på torget och skrika in det nya året, som vi gjort några år i rad nu. Tappa bort min bästis i vimlet och spendera hela kvällen med att leta efter henne, och hon gör likadant. Haha, så har vi gjort i 3 år nu, är som en tradition. Pratade med henne nyss, om nyårsklänningar. Är så taggad på att va riktigt nyårsfin, glittrig och glammig :) Fick nässblod mitt under telefonsamtalet med henne med! Blir så jäkla trött, fattar inte varför jag ska få det jämt och ständigt, när hon aldrig haft det? Jobbigt är det iaf. Man kan ju tro att jag har någon jäkla sjukdom.

Jordbävning var det inatt med. Lovisa vaknade imorse av att sängen skakade, och typ allt skakade. Sjukt, jag tänker aldrig på att även vi kan få jordbävningar, man känner sig rätt trygg här uppe i sveariket. Läskigt iaf, men Lovisa, du vet vart man ska ställa sig under jordbävningar va? I dörrhålet eller under ett bord, kom ihåg det ;)

Jag har kommit på en sak om mig själv. Eller jag kom på det för länge sen egentligen, men blev påmind när jag var i kalmar typ. När jag dricker kaffe eller thé, så lämnar jag ALLTID typ en klunk kvar i koppen. Varför? Jag gör det utan att tänka på det, det bara är så att jag kan inte dricka det sista. Spelar ingen roll hur liten koppen är, jag lämnar alltid kvar. Rätt sjukt. Där var nått ni nog inte visste om mig. Men nu vet ni. Jag har nog lite såna omedvetna tvångstankar. Knäpp-Becca som tar över lite ibland.

Lyssnar på party-musik. Laddar inför juldagen och nyår. Synd att det är så långt kvar, jag vill festa nu, nu är jag för fan på topphumör. Är lite halvdan annars, förkyld och jävlig, men humöret är på topp. Och det kommer man långt med!


 Jag har tråkigt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0