It's getting darker and I know this time wasn't meant for us , so won't you please please please come back to me

Nehepp. Det blev inget jobb för mig idag. C, en av sjuksköterskorna ringde mig 06.36 (när jag faktiskt precis hade börjat gå till jobbet, så jag var ju på gång alltså) och sa att farbrorn gått bort inatt. Men hon frågade om jag ville vaka hos en annan farbror som bor hemma fortfarande, men som ligger i slutet.. och det kunde jag ju göra, jag var ju ändå vaken, pigg och inställd på att jobba. Så jag gick dit, möttes med C, och så pratade vi lite med hans anhöriga, frun och sonen. Jättegulliga båda två, men särskilt frun ville väl helst sitta hos honom själv, och eftersom släktingar, hemtjänst och sjuksköterskan ändå skulle komma dit så kände hon att hag behövde inte vara där. Så nu sitter jag här, pigg som en mört efter kaffet jag hällde i mig i morse.
Hinner ju med en massa annat idag då iaf, massa tid att slå ijhäl, då klockan bara är 7.50. Funderar på att se på Ronja Rövardotter, var skitlänge sen ju .. haha, är lite rädd för den filmen, vildvittrorna är hur läskiga som helst. Och Mattis också. Och alla hans rövarvänner. Och Borka. Huue, jag ska nog inviga dagen med lite Ronja Rövardotter, bli lite rädd. haha!

puss


(är jätteförkyld fortfarande, pity me. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0