I'm moving in reverse under your mighty curse, I hate myself for loving you. I turn my head away, but my heart will remain 'till the day I learn you're No Good for me

Usch, har dragit på mig världens förkylning nu .. Inte kul på några nivåer, usch! Men jag hoppas att det går över snabbt, har en lång och kämpig helg framför mig! Imorgon ska jag jobba 7-16. Ska sitta vak, det är ju lite läskigt alltså .. jag sitter hos en farbror som ligger för döden alltså, stackarn .. en av mina gamla favoritgubbar som bodde hos oss på rehab i somras, sen dess har det bara gått utför.. Ska bli lite hemskt att sitta hos honom och se han så dålig som han tydligen är nu. Ja. Sen på kvällen ska jag träffa Lydia en liten stund innan hon lämnar mig för sin pojkvän, sen blir det en myskväll med Lovisa som ÄNTLIGEN är hemma ifrån Skåne! Mys! Sen på lördag åker jag till Gbg, 7.35 ifrån Jönköping, så det blir ju en ruskigt tidig morgon där med. Men kommer bli en kalasdag tillsammans med Lydia, Alma och Abbi tror jag! Sen iaf, på söndag är det jobb igen, 8-16 ..  Kämpigt efter Gbg-dagen, men det fixar jag hoppas jag! Bara förkylningen inte blir värre, för man blir ju inte direkt piggare av en förkylning om man säger så.. Men jag ska köra hårt, har ju faktiskt vart ledig några dagar nu!

Men det är väl dags att tänka vidare på refrängen nu, tidig morgon imorgon. Sov gott bebisar.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0