I drive all night just to see your face. The way you touch the way you taste. Even if only for a day, I'll come back to you someday

Sedär. Nu är mitt rum helt kliniskt rent. Det tog väl en 4-5 timmar att städa. Jag rensade ut en sån jäkla massa gammla papper och block som jag sparat för att ha att titta tillbaka på. Kände idag att nu ska det slängas. Jag är en sparare, tänker hela tiden att "detta ska sparas, dethär vill jag nog läsa nångång etc" men jag gör ju aldrig det. Blocken ligger liksom bara och samlar en jäkla massa damm. Not so very fresh. Men nu är det rent, dammat, dammsöget, nybäddat, gardinbytt och julpyntat. Så nu är det fresh.
Snart ska jag dricka varm choklad och äta ostmackor. Kind of en liten adventstradition in mi casa. Me gusta. Härlig blandning av språk jag fick till. Me like alot. Höhö.

Resten av kvällen vet jag inte riktigt hur jag ska spendera. Kanske skulle sova tidigt, eftersom jag lovat min mamichulo att städa huset. Dock har jag hela veckan på mig att städa ( jag behöver ju inte göra det själv såklart, men jag gillar att städa när jag är helt ensam, då om dagarna när alla jobbar och är i skolan, och vill liksom göra det på mitt sätt och i min takt, så stör mig ju bara när mina syskon är hemma och ska hjälpa till, så jag väljer faktiskt att städa hela huset själv, och säger åt alla andra att dom inte får hjälpa till, det är bara mamma som får, för vi har samma städteknik. Lång parentes det blev, men jag är lite svamlig idag tror jag) Det är nog allt kaffe jag hällt i mig som gör't.

Kom på att jag inte laddat upp några bilder än. Kan bero på att jag inte har några bilder på denhär datorn, för jag gillar den inte så mycket. Ska sluta tjata nu och dricka min choklad.

Hej

Kommentarer
Postat av: LOVISAA

Om fyra dagar kommer det smartaste du vet hem. Moi! :D

2008-12-14 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0