I don't know where I'll sleep tonight, You say that you can do without me, Go ahead now try and live without me

Det är helt sjuukt kallt i mitt hus idag. Jag tror att jag snart fryser ijhäl. Förut låg jag nerbäddad i min säng under ett fluffigt täcke, men där kan jag ju inte ligga hela dagen. Så jag satte mig här istället, trotsar kylan liksom. Fattar inte ens varför det är kallt, mitt rum brukar annars ligga på typ 23 grader. Kanske är så att jag är lättfrösen, så nu när det är nere på 20 så fryser jag skitmkt. Har iaf stängt dörren här om min systers rum, så ska försöka fixa fram lite värme här inne iaf.
På tal om kyla, har funderat ända sen jag vaknade på att gå upp till ICA, är godissugen så det är helt sjukt.. men det är ju svinkallt ute, och det är långt till ICA, och jag orkar inte. Egentligen ska jag ju inte ens äta godis. Kanske är det som hindrar mig litegrann också. mitt undermedvetna, höhö.  Jag får se helt enkelt. Lakritsal lockar riktigt mycket, gee mig . Cravings big time.


Kaffe vill jag ha med. Alltså, det får bli ett ICA-besök nu. Give me godis, lite kaffe och ngt bra på tv så överlever jag den 17/12. Stekers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0