I can't let you go, I am to atached

Hörm, vad är dagens planer? Jag vet inte riktigt än. Ska ta en lång varm dusch, smörja in mig med bodylotion så jag blir mjuk och len, platta håret. Ungefär så långt har jag kommit i min planering. Har dock bara varit vaken i en timma drygt nu, vaknade när mamma kom hem på sin lunchrast. Då känner man sig faktiskt lite dum, som ligger och gris-sover när hon har jobbat i flera timmar. Men det är ju inte första dagen det händer.  Åh, Sen ska jag ju städa datarummet idag med. Åh.

Har dåligt med inspiration idag känner jag. Snön har smällt bort, hur värdelöst är inte det? Det är 7 dagar kvar till julafton, det är ju nu snön ska komma? Jävla väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0