Do not look back and grieve over the past, for it is gone; and do not be troubled about the future, for it has not yet come. Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering.

Det blev igen anonym blogg. Har fixat och donat med min header nu i en timma, om inte mer. Och designat lite hit och dit, men är fortfarande inte nöjd.. Måste få bort den vita överskriften som förstör min header, och göra länkarna svarta. Lite sånt smått.
Jobbet ringde och väckte mig imorse, 09.07, och sa att det var nog bäst att jag kom och jobbar några timmar ikväll, så mellan 16-21 hänger jag på mitt jobb, och det är rätt mycket just nu. Det är straffet jag tydligen får för att jag har kunnat sitta ner 80 % av arbetstiden nu i snart 3 månader. Men det är ju inte mitt fel att vi har haft så lugnt.. men tydligen ska alla gamla komma in nu, samtidigt, så att det blir alldeles fullt hos oss och vi får fullt upp. Fast jag hade ju ändå inte några planer ikväll, eftersom att jag jobbar imorgon med. 7.30-16.00. Skulle egentligen få börjat vid 8.00, men som sagt, vi har så mycket nu att jag måste komma en halvtimma tidigare, iomed att vi bara är två på helgerna. Men jag klagar inte, jag tjänar massa pengar, och jag trivs ju som en smäck på mitt jobb! Intressant snack om mitt jobb, jag vet.

Ska nog försöka tvätta håret innan jag ska börja, det är ju 2 timmar kvar, lite drygt. Dock måste jag ju gå hela vägen idag, så man kan säga att egentligen är det bara 1½ timma kvar. Eftersom det lär ta en halvtimma att gå idag, snöstorm ute. Typ.  Men det är bara att slänga på sig raggisarna och börja traska. Så kanske ska satsa på att tvätta håret efter jobbet istället. För det tar ett tag. Tvätta, torka, platta, fixa och dona. Hm. Intressant, I know. Har inget att göra, så det blir att skriva ner sånahär värdelösa funderingar här.

Iaf. Fick höra att jag hade en intressant hårfärg idag. Har inte riktigt förstått hur jag ska tolka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0