Det är så svårt att vara riktigt nöjd, det är så lätt att fantisera



Hade en bra dag i Gbg igår, med Lydia, Alma och Abbi. Mycket mysig dag, även om jag och Alma var svintrötta första halvan av dagen .. ville bara sitta ner hela tiden. Men vi gick och kikade ändå :) Sen kom vi igång vi med, och tillslut åkte vi till Liseberg, myste på julmarknaden och åkte lite karuseller. Haha, någon liten båttur där man kunde kolla på kaniner, för småbarn, men vi var som barn igår, skrattade genom hela resan och underhöll alla med skönsång av alla världens julsånger. Sen åkte vi jukebox, jag och lydia åkte i gula blixten. Haha, hade glömt hur kul den är, skrattade så jag grät, och hela åkturen slutade med att Lydi smällde till mig på näsan, kommer inte ihåg hur hon lyckades, men armarna flög ju rätt mycket :P Lyckad dag, med 3 finfina tjejer.

Sämre idag, när jag skulle börja jobba 08.00. Vaknade 07.45. KÄMPIGT. Skrek till mamma att hon var tvungen att köra mig, sen såg jag nog fan ut som sju svåra år på jobbet. Men jag bjuder på den, man kan inte se ut som en Zupaztaaar jämt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0