.. cause my heart can't make a single beat without you

..  på tal om ingenting så har ju faktiskt Darin växt till sig en hel del. Och Breathing your love är ju vinterns absoluta favorit-party-dänga. Darin har blivit rätt snygg med faktiskt. Han var ju inte mycket att hänga i granen under sin Idol-tid. Sjöng bra gjorde han ju såklart, men tandställningen var inte så mycket för mig. Sen var han rätt tanig med har jag för mig. Nu är han lite mer att se på. Han har ryckt upp sig killen.

Sen gillar jag Idol-medleyt med. Det med några av dom gamla idolerna, som var med i Idol-finalen i fredags. En härlig blandning. Så nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att det är någon mer än jag som förstår hur bra den låten är ;) Jag kan lyssna på den jämt! Haha. :)

2008-12-16 @ 21:06:14
URL: http://sofia0217.blogg.se/
Postat av: Johanni

I agree! Han börjar bli het nu! haha låten är inte heller att skoja med! ruskigt bra! Har du hört den akustiska versionen? <3

2008-12-16 @ 22:27:22
URL: http://johanniq.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0