Baby save up all your tears, cause you'll be crying over me

Lyssnar på Cher - Save up all your tears idag. Typ 150 gånger i rad. Dels för att den är bra, och dels för att jag inte orkar byta låt. Eller jo, Pernilla Andersson och Dregen - Jag och min far har spelats många gånger med. Av samma anledningar.

Lalalaaa. Vad kan jag mer tipsa om? Min nybäddade säng. Fett fräsh. Ska inte bli dåligt skönt att mösa ner mig i den ska jag tala om för er gamla rävar. Jag är inte ett dugg förvånad över er avundsjuka.
Kom på ett roligt ord nyss. Sköka. Da det till min kompis Mange förut, hon sa att det var det fulaste ordet hon hört. Men jag tycker det lägger sig fint i munnen. Sköka. Haha. Skrattar bara när jag säger det. Det är verkligen fult.
Synonymer till sköka: hora, prostituerad, luder.

"En sköka är ett annat ord för hora eller prostituerad.
Många upprörde sig över att Jesus umgicks med skökor.
De hade svårt att smälta att han,
som var en rabbi, en vis man, en mästare, kunde dela bröd med horor.
Men Jesus valde alltid att stå på de små och utstöttas sida. "

Sedär, nu har ni lärt er något nytt om ordet sköka. Varsågoda, den ger jag er gratis.

Kommentarer
Postat av: LOVISA

HAHAHA. Sköka, fyfan. Tack förövrigt, hora och luder. Det är bra att någon tar den rollen här i livet. :p



PUSS fis

2008-12-15 @ 11:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0