.. and nothing else matters

Nu var det kväller igen. 23.23 var klockan nu när jag tittade, någon tänker på mig. Woho. Lite mer än en halvtimme tills det är julafton då kan vi konstatera :) Det har vart full rulle för mig idag. Körde sista touchen på städningen imorse, dammsöget tog jag på mig och virvlade runt. Sen kom Lovisa och sen kom Bax och sen åkte vi till Jönköping :) Där vi shoppade, eller jag iaf .. En nyårsklänning jag inte alls är säker på .. alla sa att den var dunderfin, och jag älskar färgen .. men jag måste sy in den lite, eftersom det ALDRIG ska finnas klänningar i XS åt mig. Och sen vill jag sy upp kjolen lite. Den kändes för lång. Liksom strax över knäna-lång, och det är en tantlängd. Inte en 19-årig-tjej-som-vill-fira-nyår-längd. Men kan ju lämna tillbaks den på fredag om jag ångrar mig nått förskräckligt och vill ha en annan! Ska ändå in och köpa nyårsskor på fredag. Eller nått. Stilettklackar ska jag ha. Sassy! Hm. Vad köpte jag mer? Svarta stövlar, smink, lösögonfransar (nyår, sassy!)  sista julklapparna! Och lite sånt I guess :)

Nu ikväll har jag varvat ner. Skrikit lite, målat naglarna och spelat yatzy med mamma och söster. Jag vann. Stoort. Nästan 100 poäng mer än mamma som kom 2a ! hejja miiig. Tjo

Lyssnar på Erik Hassle- Nothing else matters. Han är bra. Inte mycket att se på, men bra är han iaf. Det är ju hans version av Metallicas låt alltså. Men jag gillar Erik's röst. Bra kille.

puss

Kommentarer
Postat av: Baxiiichulo

Jag gillar din klänning och du kommer se ut som om du ska på gala:) Nemen... det ska du ju;)

PUSSS

2008-12-23 @ 23:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0